REGULAMIN
I ZASADY OGÓLNE
- Przepisy niniejszego Regulaminu obowiązują Wystawców Jarmarku św. Dominika w Warszawie (zwanych dalej Wystawca i Jarmark) organizowanego przez Parafię św. Dominika w Warszawie (zwaną dalej Organizator).
- Wystawca zobowiązuje się do przestrzegania powszechnie obowiązujących przepisów prawa w dniu organizacji wydarzenia. Organizator zastrzega możliwość odmowy udziału osobom nieprzestrzegających prawa.
- Zapisy Wystawców są prowadzone od 14.01.2024 r. do 9.04.2024 r. wyłącznie przez formularz, który jest dostępny na stronie internetowej https://jarmark.sluzew.dominikanie.pl/wystawcy/formularz. Zgłoszenia przesyłane drogą mailową nie będą brane pod uwagę.
- Organizator będzie rozpatrywać wyłącznie zgłoszenia wysłane w terminie oznaczonym na stronie internetowej. Zgłoszenia wysłane po 9.04.2024 r. nie będą brane pod uwagę.
- Organizator z wszystkimi potencjalnymi Wystawcami skontaktuje się do 26.04.2024 r. i przekaże decyzję o przyjęciu lub odrzuceniu Wystawcy.
- Kolejność wysłania zgłoszenia przez formularz nie wpływa na decyzję dotyczącą przyjęcia bądź odrzucenia Wystawcy.
- O wyborze Wystawcy decyduje jakość i rodzaj asortymentu tj. preferowane są: rękodzieła, antyki, zabawki edukacyjne – drewniane (nie przyjmujemy pośredników plastikowych zabawek), pracownie/warsztaty rzemieślnicze, produkty spożywcze własnej produkcji, wyroby ekologiczne, a także oryginalność oferty i dostępność powierzchni i infrastruktury.
- Organizator zastrzega sobie prawo do ostatecznego wyboru Wystawców, którzy wezmą udział w Jarmarku.
- Z uwagi na charakter Jarmarku oferowany asortyment nie może stać w sprzeczności z wartościami wiary katolickiej. Organizator zastrzega sobie prawo nakazania wycofania z dystrybucji podczas imprezy asortymentu niezgodnego z powyższym zapisem.
- Organizator przydziela Wystawcy miejsce stoiska. Preferowana lokalizacja stoiska podana w formularzu zgłoszeniowym jest brana pod uwagę, ale Organizator nie daje gwarancji przydziału wskazanego miejsca. Przydział miejsca jest ostateczny.
- Informację o przydzielonym miejscu stoiska Wystawca otrzymuje wraz z innymi dokumentami, które będą wydawane osobiście od dnia 20.05.2024 r. do dnia Jarmarku (26.05.2024 r.) w Klasztorze Zakonu Kaznodziejskiego przy ul. Dominikańskiej 2 w Warszawie.
- Organizator umożliwia podłączenie do sieci elektrycznej jedynie w pojedynczych przypadkach, które należy zgłosić Organizatorowi przed terminem zakończenia zapisów Wystawców (9.04.2024 r.). Podłączenie do sieci elektrycznej wiąże się z dodatkową opłatą. Organizator zastrzega sobie prawo do ostatecznego wyboru Wystawców, którym umożliwi podłączenie do sieci elektrycznej.
- Każdy Wystawca zobowiązany jest zapewnić we własnym zakresie:
- zadaszenie stoiska
- kompletne wyposażenie niezbędne do prezentacji prac: stół, krzesło, itp.
- Zabronione jest ustawianie produktów na ziemi poza wyznaczonym miejscem stoiska (np. przed namiotem).
- Organizator zobowiązuje Wystawców w dniu Jarmarku do:
- wyeliminowania z użycia jednorazowych talerzy, sztućców, kubeczków, mieszadełek, patyczków, słomek i pojemników na żywność wykonanych z poliolefinowych tworzyw sztucznych i zastąpienia ich wielorazowymi odpowiednikami lub jednorazowymi produktami ulegającymi kompostowaniu lub biodegradacji, w tym wykonanymi z biologicznych tworzyw sztucznych spełniających normę EN 13432 lub EN 14995
- w razie podawania poczęstunku - nieużywania jednorazowych talerzy, sztućców, kubeczków, mieszadełek, patyczków, słomek i pojemników na żywność wykonanych z poliolefinowych tworzyw sztucznych
- podawania wody lub innych napojów w opakowaniach wielokrotnego użytku lub w butelkach zwrotnych
- podawania do spożycia wody z kranu, jeśli spełnione są wynikające z przepisów prawa wymagania dotyczące jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi.
II OPŁATY
- Jednorazowy czynsz najmu za jedno stoisko o wymiarach maksymalnych 3 m x 3 m podczas Jarmarku wynosi brutto 250 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych). Określony w regulaminie czynsz najmu obejmuje podatek VAT w wysokości 23%.
- Wystawca zobowiązany jest do wniesienia czynszu najmu w terminie do dnia 6.05.2024 r.
- Faktury dotyczące czynszu najmu stoisk zostaną wystawione w formie papierowej i przekazane wystawcy w dniu Jarmarku, tj. 26.05.2024 r.
- Dla osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej faktury będą wystawiane tylko na żądanie takiej osoby. Chęć otrzymania faktury należy zgłosić w formularzu zgłoszeniowym.
- Wpłacona kwota czynszu nie podlega zwrotowi w przypadku rezygnacji.