REGULAMIN
I ZASADY OGÓLNE
- Przepisy niniejszego Regulaminu obowiązują Wystawców Jarmarku św. Dominika w Warszawie (zwanych dalej Wystawca i Jarmark) organizowanego przez Parafię św. Dominika w Warszawie (zwany dalej Organizator).
- Wystawca zobowiązuje się do przestrzegania powszechnie obowiązujących przepisów prawa w dniu organizacji wydarzenia. Organizator zastrzega możliwość odmowy udziału osobom nieprzestrzegających prawa.
- Zapisy Wystawców prowadzimy od 21.03.2022 r. (poniedziałek) do 29.04.2022 r. (piątek) wyłącznie przez formularz, który jest dostępny na stronie internetowej https://jarmark.sluzew.dominikanie.pl/wystawcy. Zgłoszenia e-mailowe nie będą brane pod uwagę.
- Organizator będzie rozpatrywać wyłącznie zgłoszenia wysłane w terminie oznaczonym na stronie internetowej. Zgłoszenia wysłane po 29.04.2022 r. nie będą brane pod uwagę.
- Organizator z wszystkimi wystawcami skontaktuje się do 09.05.2022 r. (poniedziałek).
- Kolejność wysłania formularza nie wpływa na decyzję dotyczącą przyjęcia bądź odrzucenia Wystawcy.
- O wyborze Wystawcy decyduje jakość i rodzaj asortymentu tj. preferowane są: rękodzieła, antyki, zabawki edukacyjne – drewniane (nie przyjmujemy pośredników plastikowych zabawek), pracownie/warsztaty rzemieślnicze, produkty spożywcze własnej produkcji, wyroby ekologiczne. Oraz oryginalność oferty i dostępność powierzchni i infrastruktury.
- Organizator zastrzega sobie prawo do ostatecznego wyboru Wystawcy Jarmarku.
- Z uwagi na charakter Jarmarku oferowany asortyment nie może stać w sprzeczności z wartościami wiary katolickiej. Organizator zastrzega sobie prawo interwencji podczas imprezy w przypadku, gdy oferta wystawiennicza nie spełni tego wymagania.
- Organizator przydziela Wystawcy miejsce stoiska. Przydział miejsca jest ostateczny.
- Organizator nie zapewnia dostępu do prądu.
- Każdy Wystawca zobowiązany jest zapewnić we własnym zakresie:
- zadaszenie stoiska,
- kompletne wyposażenie niezbędne do prezentacji prac: stół, krzesło, itp. Uwaga! – nie stawiamy produktów na ziemi przed namiotem. - Organizator rekomenduje, aby nie korzystać z przedmiotów jednorazowego użytku wykonanych z tworzyw.
II OPŁATY
- Jednorazowy czynsz najmu za jedno stoisko o wymiarach do max. 3 m x 3 m podczas Jarmarku wynosi brutto 250 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych). Określony w regulaminie czynsz najmu obejmuje podatek VAT w wysokości 23%.
- Wystawca zobowiązany jest do wniesienia czynszu najmu w terminie do dnia 20.05.2022 r. (piątek).
- Faktury dotyczące czynszu najmu stoisk zostaną wystawione w formie papierowej i przekazane wystawcy w dniu Jarmarku tj. 29.05.2022 r.
- Dla osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej faktury będą wystawiane tylko na żądanie takiej osoby. Chęć otrzymania faktury należy zgłosić w formularzu zgłoszeniowym.
- Wpłacona kwota czynszu nie podlega zwrotowi w przypadku rezygnacji.